Klachtenregeling

Kab Accountants & Belastingadviseurs Oost N.V. hecht waarde aan tevreden relaties. Daarom werken wij steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Waar gewerkt wordt, kunnen echter misverstanden ontstaan of fouten worden gemaakt. Indien je niet tevreden bent over één van onze medewerkers, over onze dienstverlening of anderszins, dan nodigen wij je uit dat zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Jouw opmerking nemen wij serieus en waar mogelijk zoeken wij met jou naar een passende oplossing.

Persoonlijk gesprek

Vaak kunnen klachten het beste tijdens een persoonlijk gesprek worden opgelost; wij verzoeken je daarom eerst contact op te nemen met jouw vaste contactpersoon binnen onze organisatie. Heb je geen vaste contactpersoon, lukt het niet met hem of haar in contact te komen of heb je een reden om dat niet te willen, dan kun je contact opnemen met de verantwoordelijk partner of vestigingsdirecteur. De gegevens van deze personen kun je vinden op de team-pagina van deze website.

Schriftelijk indienen

Is jouw klacht met een gesprek niet verholpen of leent jouw klacht zich niet voor een gesprek, dan kun je jouw klacht schriftelijk indienen bij Kab Accountants & Belastingadviseurs Oost N.V. Jouw brief kunt je richten aan het secretariaat: Postbus 196, 7000 AD te Doetinchem. Jouw klacht zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen. In elk geval ontvang je binnen enkele werkdagen een ontvangstbevestiging.

Jan-Pieter IJkema - Accountant

BIJ KAB DENKEN WE IN KANSEN EN MOGELIJKHEDEN.

Jan Pieter IJkema, Senior Accountant.